Wodorowy pociąg Alstom wkrótce na torach
Coradia iLint - wodorowy pociąg Alstom zakończył z sukcesem testy w Niemczech i już niedługo będzie przewozić pasażerów Austriackich Kolei Federalnych.
- 0
- Kategoria: Transport i spedycja
- oprac. IW
Coradia iLint - wodorowy pociąg Alstom zakończył z sukcesem testy w Niemczech i już niedługo będzie przewozić pasażerów Austriackich Kolei Federalnych.
Największa platforma transakcyjna on-line i najbardziej rozpoznawalna marka e-commerce w Polsce ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej swoich akcji skierowanej do inwestorów instytucjonalnych i detalicznych. Allegro zamierza złożyć wniosek o dopuszczenie akcji zwykłych Grupy do obrotu na rynku podstawowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Operator logistyczny Radial, lider w obsłudze technologiczno-operacyjnej handlu wielokanałowego e-commerce, otworzył swoje pierwsze centrum logistyczne w Polsce. Siedziba i centrum magazynowe Radial znajdują się w Parku MLP II Pruszków.
Poczta Polska zajęła pierwsze miejsce w Konkursie Lodołamacze w kategorii Otwarty Rynek Pracy na szczeblu regionalnym, obejmującym województwa: łódzkie, mazowieckie, wielkopolskie i zachodniopomorskie.
PKN ORLEN wybiera wykonawcę hubu wodorowego we Włocławku, który docelowo będzie mógł wytwarzać do 600 kg doczyszczonego wodoru na godzinę. Inwestycja, obejmująca instalację produkcyjną, infrastrukturę logistyczną oraz dystrybucyjną, jest istotnym elementem wspierającym realizację strategii neutralności emisyjnej Koncernu w obszarze paliw alternatywnych.
W ramach współpracy z Głównym Inspektoratem Transportu Drogowego, Ministerstwem Infrastruktury oraz liderami projektu z państw nadbałtyckich, tj. Litwy, Łotwy i Estonii, śląscy inspektorzy testowali działanie systemu pozwalającego na weryfikację elektronicznych dokumentów przewozowych w międzynarodowym transporcie drogowym.
Transport rowerowy staje się coraz bardziej powszechny. Gdynia, jako pierwsze miasto w Polsce, pomaga finansowo swoim mieszkańcom w zakupie rowerów towarowych na własne potrzeby.
Epidemia koronawirusa znacznie osłabiła kondycję transportu kolejowego, dlatego Unia Europejska pracuje nad dodatkowymi przepisami tymczasowymi, które mają złagodzić jej skutki w tym sektorze.