Milion tanich biletów od PKP Intercity
29 marca rusza „Weekendowa Biletomania”. PKP Intercity zaoferuje swoim klientom milion biletów w niskich cenach.
- 0
- Kategoria: Transport i spedycja
- IW
29 marca rusza „Weekendowa Biletomania”. PKP Intercity zaoferuje swoim klientom milion biletów w niskich cenach.
W ubiegłym roku, Deutsche Post DHL, lider w dziedzinie logistyki, rozszerzył swoją flotę alternatywnych pojazdów o ponad 4 000 samochodów, zwiększając tym samym ich liczbę do 10 500. Inwestycja w nowe technologie i paliwa alternatywne jest częścią programu ochrony klimatu GoGreen realizowanego przez Grupę DHL.
Kompania Piwowarska w ramach programu „Sprawdź promile” już szósty rok uczy, że nie wolno prowadzić samochodu po alkoholu. Informacje na temat swojej bezpłatnej aplikacji na telefon oraz tego, jak alkohol działa na organizm, rozpowszechnia wśród kierowców samodzielnie, jak również poprzez partnerów. Od niedawna program KP propaguje wśród swoich pracowników także renomowany operator logistyczny - Grupa Raben.
Zgodnie z opublikowanymi ostatnio raportami wiodących firm doradczych, największe firmy wynajmujące powierzchnie w centrach logistycznych upatrują duże możliwości rozwoju w naszym kraju. Potencjał polskiego rynku wiążą z dynamicznym rozwojem handlu i produkcji oraz, niższych niż w krajach Europy Zachodniej, kosztach pracy.
Kilkudziesięcioprocentowy wzrost przewozów obsługiwanych przez PEKAES, pomiędzy Polską a naszym najważniejszym sąsiadem w 2013 r., sprawił że w lutym PEKAES otworzył już drugie, codziennie połączenie z i do Niemiec. Dzięki temu klienci PEKAES mogą liczyć na skrócony czas obsługi i większą elastyczność oferty.
TNT Express, jedna z największych firm kurierskich świata, uruchomiła globalne Centrum Usług Wspólnych w Polsce. Jest ono odpowiedzialne za realizację czynności transakcyjnych w obszarze księgowości, raportowania oraz administracji finansowej. To jedno z dwóch globalnych centrów finansowo-księgowych TNT.
"I robi różnicę" - to tytuł Raportu Odpowiedzialności Społecznej 2013, który Deutsche Post DHL opublikowała 12 marca 2014 r., pierwszy jednocześnie ze Sprawozdaniem Finansowym spółki.
Nawet 30 razy w roku DSV Road weryfikuje jakość oferowanych przez siebie usług, przeprowadzając audyty systemów zarządzania. Regularna ocena oraz stałe doskonalenie serwisu mają na celu utrzymanie wysokiego standardu w całej strukturze firmy.