Frigo Logistics nowym partnerem logistycznym dla sieci Piotr i Paweł
Sieć supermarketów Piotr i Paweł wybrała Frigo Logistics, jako kolejnego operatora logistycznego na dystrybucję produktów mrożonych.
Sieć supermarketów Piotr i Paweł wybrała Frigo Logistics, jako kolejnego operatora logistycznego na dystrybucję produktów mrożonych.
Deutsche Post DHL otrzymał nagrodę - Blue Sky Supplier Sustainability Award 2014, którą firma EMC przyznaje corocznie już od trzech lat. Producent systemów przechowywania danych uhonorowuje tą nagrodą dostawcę, który podejmuje wysiłki w dziedzinie sprawozdawczości środowiskowej oraz poprawy odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.
Spedman Global Logistics - międzynarodowy operator spedycyjny obsługujący fracht morski, lądowy i lotniczy - obchodzi w listopadzie 2014 roku srebrny jubileusz. Ćwierćwiecze działalności gdyńskiej firmy odzwierciedla niezwykle dynamiczny w tym okresie rozwój branży TSL.
Pod koniec października 2014 roku Audi AG oficjalnie inaugurowało nowe centrum logistyczne Böllinger Höfe w Heilbronn w Niemczech, z którego teraz DSV zaopatruje pobliską fabrykę producenta w Neckarsulm.
W ramach realizowanego przez firmę Dachser od kilku lat autorskiego programu stażowego oraz współpracy przy pierwszych w Polsce dualnych studiach logistycznych w WSL, operator przyjął do swoich oddziałów kilkunastu młodych ludzi.
FM Logistic, w ramach realizacji wdrożonego dwa lata temu dziesięcioletniego planu strategicznego, postawiło między innymi na rozwój usług transportowych. W tym roku operator zakończył drugi etap rozbudowy sieci drobnicowej, wzmacniając znacząco dział handlowy dedykowany tej usłudze, jak również rozpoczął realizację usług dla branży fresh.
Sztab kryzysowy przywraca pełną funkcjonalność systemu sprzedaży biletów PKP Intercity. Można już kupić bilet w sieci. Trwa uruchamianie terminali zdalnych i biletomatów.
TNT, jedna z największych firm kurierskich świata, inwestuje w budowę międzynarodowego magazynu w Eindhoven oraz uruchamia połączenia lotnicze do Hanoweru. To element strategii firmy, obejmującej rozwijanie europejskiej sieci połączeń, zwiększanie efektywności operacyjnej oraz podwyższanie jakości usług.