Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Rozwój Pomorskiego Centrum Logistycznego

Pomorskie Centrum Logistyczne (PCL) to flagowa inwestycja firmy Goodman w Polsce. Centrum jest położone w pobliżu głębokowodnego terminalu kontenerowego DCT Gdańsk i dzięki temu oferuje firmom udogodnienia związane z przeładunkiem i procedurami celnymi. Odpowiadając na duże zainteresowanie pierwszą inwestycją, Goodman buduje obecnie w PLC drugi magazyn o powierzchni 36 700 m kw. Pięć nowych umów najmu, zawartych  jeszcze przed oddaniem budynku do użytku, potwierdza wysoką atrakcyjność PLC na rynku powierzchni magazynowych.

Słoneczny eksperyment Dachser

Dachy naczep to mnóstwo niespożytkowanej przestrzeni. A gdyby tak zainstalować na nich panele fotowoltaiczne i korzystać z pozyskiwanej w ten sposób energii? Dachser we współpracy z Instytutem Systemów Energii Słonecznej im. Fraunhofera ISE testuje takie rozwiązanie. Eksperymentalny pojazd z panelami słonecznymi jeździ po ulicach niemieckiego Ulm.

Obsługa logistyczna przemysłu obronnego w ofercie ROHLIG SUUS Logistics

ROHLIG SUUS uzyskał rządowy certyfikat wewnętrznego systemu kontroli (WSK), wydawany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Dokument umożliwia realizację transportów uzbrojenia oraz sprzętu wojskowego z Polski w każdy rejon naszego globu.  Operator  od lat współpracuje ze sprawdzonymi partnerami, posiadającymi doświadczenie w obsłudze tego rodzaju przesyłek.

Zmiany w wyszukiwaniu Google dla sklepów w sieci już od 14 lutego

Ważna informacja dla wszystkich, którzy promują swoje produkty w wyszukiwarce Google. Od 14 lutego lider internetowy wprowadza obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Adwords oraz Google Shopping numerem GTIN – Globalnym Numerem Jednostki Handlowej (ang. Global Trade Item Number), czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego.

Obowiązek dotyczy wszystkich produktów, które posiadają numery GTIN nadane przez właściciela marki. E-sklepy które dotychczas nie wykorzystywały numeru GTIN będą musiały dostosować strukturę opisu produktów do nowych obowiązków gdyż produkty, które nie będą posiadały tego popularnego identyfikatora będą od 14 lutego przez Google odrzucane.

Subskrybuj to źródło RSS