Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Poradnik "Kody kreskowe w eCommerce" już dostępny!

Kanały handlu z każdym rokiem coraz mocniej się przenikają. Z badań wynika, że ponad 80% konsumentów zakupy zaczyna robić w… Google lub porównywarkach. Jednocześnie coraz częściej można zaobserwować klientów sklepów stacjonarnych skanujących kody kreskowe w poszukiwaniu informacji o produkcie w Internecie. Sprzedawcy tradycyjni otwierają sklepy on-line, a sklepy będące ikoną sprzedaży internetowej zaczynają otwierać swoje punkty stacjonarne. Wszyscy tworzą aplikacje lub strony mobilne, aby jak najszybciej i najbardziej precyzyjnie dotrzeć do konsumenta. Mamy bowiem do czynienia z rynkiem konsumenta. To on decyduje gdzie i jak szuka towaru oraz gdzie i jak go kupuje.

FedEx został głównym sponsorem UEFA Europa League

FedEx Corporation i UEFA podpisały umowę, w ramach której FedEx został głównym sponsorem UEFA Europa League. Trzyletnia współpraca rusza na początku sezonu 2015-2016 i potrwa do końca sezonu 2017-2018. UEFA Europa League to jedna z największych imprez sportowych w Europie. Biorą w niej udział 192 drużyny z 54 europejskich krajów, co dobrze wpisuje się w działalność i sieć FedEx w tym regionie.

UPS otwiera centrum logistyki medycznej i biotechnologicznej

Firma UPS poinformowała, że rozszerza możliwości europejskiego łańcucha dostaw towarów z kontrolowaną temperaturą, otwierając w amsterdamskim porcie lotniczym Schiphol w Holandii centrum spedycji lotniczej, specjalizujące się w przesyłkach medycznych. Otwarcie nowego centrum potwierdza zaangażowanie UPS w rozwój oferty dla wyspecjalizowanych segmentów rynku, w tym przypadku – w obsługę logistyczną firm medycznych i biotechnologicznych.

Subskrybuj to źródło RSS