Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Firma Solaris nagrodzona tytułem EBUS Award 2017

Solaris Bus & Coach został laureatem prestiżowego konkursu EBUS Award 2017, organizowanego przez organizację VDV (Niemieckie Zrzeszenie Przedsiębiorstw Transportu Publicznego). Polski producent został wyróżniony za wieloletni wkład w rozwój bezemisyjnej komunikacji miejskiej, konsekwentne działania w tej dziedzinie, a także gotowość dopasowania do oczekiwań klientów i szeroką paletę oferowanych rozwiązań w zakresie e-mobilności.

DTW Logistics rozszerza współpracę z Agrofood Poland

DTW Logistics, polski operator logistyczny o zasięgu międzynarodowym specjalizujący się w logistyce kontraktowej oraz transporcie i spedycji międzynarodowej rozszerza współpracę z Agrofood Poland - jednym z największych polskich eksporterów mięsa. DTW Logistics świadczy usługi transportu chłodniczego dla tego eksportera niemal od początku swojej działalności. Najpierw były to pojedyncze przewozy, teraz wykonuje co najmniej 600 transportów rocznie. Obie firmy zamierzają rozszerzyć zakres współpracy i zdobyć wspólnie światowe rynki.

MAN Truck & Bus rozpoczyna sprzedaż TGE

W pierwszych dniach marca, pół roku po prezentacji nowego pojazdu TGE na targach IAA w Hanowerze, firma MAN Truck & Bus rozpoczyna oficjalnie jego sprzedaż w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Holandii. Kilka miesięcy później samochody trafią na pozostałe rynki europejskie, m.in. do Polski. Bogata oferta MAN TGE adresowana jest do klientów, którzy w codziennej pracy potrzebują pojazdu dostawczego o całkowitej masie dopuszczalnej w przedziale od 3 do 5,5 ton.

Dell wprowadza ekologiczne opakowania z odzyskanego plastiku

Firma Dell, jako pierwsza w branży technologicznej, rozpoczyna korzystanie z opakowań wykonanych z odpadów plastikowych wyłowionych z dróg wodnych wpadających do oceanów (rzek, kanałów i in.) oraz zebranych na plażach. W ramach szeroko zakrojonego programu pilotażowego Dell przetwarza odpady, aby stworzyć z nich opakowania dla urządzeń 2w1 Dell XPS 13. Przedsięwzięcie to wpisuje się w szerszą strategię firmy, której celem jest stworzenie zrównoważonego łańcucha dostaw. Dzięki niej w roku 2017 ponad 7 ton plastiku nie trafi do oceanów.

Subskrybuj to źródło RSS