Ekol Logistics wchodzi na rynek czeski
Czołowy turecki dostawca usług 3PL - Ekol Logistics - wchodzi na rynek czeski i dokonuje swojej pierwszej inwestycji w sektorze logistycznym w tym kraju.
Czołowy turecki dostawca usług 3PL - Ekol Logistics - wchodzi na rynek czeski i dokonuje swojej pierwszej inwestycji w sektorze logistycznym w tym kraju.
W globalnym raporcie Edalman Trust Barometer 2016, uwzględniającym dane z 28 krajów, uzyskane na podstawie ankiet wypełnionych przez 33 000 respondentów, ukazana jest siła firm rodzinnych, którym ufa w Europie ponad 70% badanych. Podczas, gdy zaufanie do przedsiębiorstw z sektora publicznego deklaruje 40% badanych.
Rozpoczynając sprzedaż internetową, właściciele e-sklepów stają przed wyborem określonego modelu obsługi logistycznej, który ma na celu zapewnienie sprawnej i skutecznej dostawy na bazie jasno określonej roli i odpowiedzialności operatora logistycznego. Przed nastaniem ery e-sklepów, klienci kupowali towary w sklepach stacjonarnych, zamawiając usługę dostawy do domu tzw. home delivery. Aktualnie, przy zakupach on-line mówimy o dostawach e-commerce.
Grupa GEFCO powołała Pavla Ilicheva na stanowisko wicedyrektora wykonawczego ds. strategii i finansów oraz na członka zarządu GEFCO.
Spółka PROMAG zakończyła optymalizację procesów składowania oraz transportu wewnętrznego w świebodzińskiej firmie SPRICK Rowery.
Francuska grupa La Poste, właściciel międzynarodowej sieci DPD, została oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2016. W ramach współpracy spółki zależne koncernu poczty francuskiej (Chronopost, DPD) dostarczą 2,5 mln biletów na mecze finałów mistrzostw Europy w piłce nożnej. Pierwsze zostały doręczone już 2. kwietnia br. w Polsce.
Goodman, globalny ekspert w dziedzinie nieruchomości logistycznych, rozpoczął budowę magazynu spekulacyjnego o powierzchni 12 000 mkw. w ramach Goodman Kraków Airport Logistics Centre (KALC), największej inwestycji logistycznej w Małopolsce. Obiekt zostanie oddany do użytku na koniec II kwartału 2016 r.
DB Schenker zawarł porozumienie w sprawie ochrony klimatu z jednym z największych globalnych armatorów, Grupą CMA CGM. Jest to kolejny dowód, że zrównoważony rozwój jest ważnym elementem przyjętej strategii. CMA CGM zamierza łącznie zredukować emisję CO2 o 30% do 2025 r., w stosunku do 2015 r.