PKN ORLEN otwiera się na elektromobilność
Sieć PKN ORLEN instaluje stacje ładowania samochodów elektrycznych. Koncern uruchomił też własną aplikację ORLEN Charge dla posiadaczy pojazdów elektrycznych.
- 0
- Kategoria: Transport i spedycja
- oprac. IW
Sieć PKN ORLEN instaluje stacje ładowania samochodów elektrycznych. Koncern uruchomił też własną aplikację ORLEN Charge dla posiadaczy pojazdów elektrycznych.
GreenWay jest pierwszą firmą, która dołączyła do ChargeUp Europe. Celem stowarzyszenia jest stworzenie nowoczesnej infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych w oparciu o otwarte standardy techniczne, uczciwą konkurencję rynkową i rosnącą liczbę klientów.
W Polsce powstanie regionalny hub technologiczny. Platforma zapewni przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań chmury obliczeniowej oraz przyspieszy cyfrową transformację gospodarki. Partnerem strategicznym Operatora Chmury Krajowej został Microsoft.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę na opracowanie Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym. Wykonawcą jest firma Alumbrados Viarios Sociedad Anonima.
Fundacja GS1 przeprowadza badanie wśród firm, które dostarczają lub dopiero planują dostawy dla wojska. Jego celem jest dopasowanie oferty do potrzeb klientów. Na uczestników czeka nagroda.
Rząd przygotował kolejną formę wsparcia dla przedsiębiorców w ramach tarczy antykryzysowej - leasing operacyjny z 12-miesięczną karencją w spłacie oraz pożyczki obrotowe. Proces składania wniosków o wsparcie, przygotowany przez Agencję Rozwoju Przemysłu SA, odbywa się zdalnie, przez internet, łącznie z podpisaniem umowy.
Eksperci z Polskiego Instytutu Ekonomicznego oraz Ministerstwa Infrastruktury opracowali raport "Autonomiczny Transport Przyszłości". Dokument wskazuje na najważniejsze składniki nowej wizji transportu w świetle dynamicznych zmian w branży transportowej oraz rozwoju technologii.
Podaj Dalej to usługa skierowana do klientów biznesowych InPost. Będzie ona korzystna ekonomicznie zwłaszcza dla małych, lokalnych firm e-commerce, wprowadza bowiem specjalne ceny dla przesyłek nadanych i odebranych w tym samym Paczkomacie®.