Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

P3 przygotowane na ekspansję w Europie

Dostawcy części motoryzacyjnych, producenci mebli, sprzedawcy instrumentów muzycznych i dom mody z Mediolanu - to przykłady tylko kilku firm, których sklepy znalazły się w parkach P3 w różnych częściach Europy. Sieć parków logistycznych firmy obejmuje 182 obiekty w dziewięciu europejskich krajach.

Prześledź etapy łańcucha dostaw na przykładzie słoika dżemu

Niezależnie od rodzaju produktu, stosowanie Standardów GS1 ułatwia zachowanie przejrzystości całego łańcucha dostaw. Łatwe identyfikowanie produktu, a także śledzenie trasy, jaką przebył, pozwala na redukcję kosztów i skrócenie czasu dostawy. A przecież każdy produkt, który ma trafić do naszych domów, musi odbyć długą podróż z wieloma przystankami, często także międzynarodowymi.

DHL sponsorem tytularnym w nadchodzącej serii wyścigów dronów DR1

Firma logistyczna DHL została sponsorem tytularnym nowej serii wyścigów DR1 DHL Champions Series Fueled by Mountain Dew. Organizatorem mistrzostw jest DR1 Racing, światowa organizacja wyścigowa gromadząca najlepszych pilotów i zespoły wyścigowe, przeprowadzająca zawody w nietypowych miejscach, w tym na wieżowcu Post Tower w Bonn, siedzibie Grupy Deutsche Post DHL. W październiku i listopadzie tego roku wyścigi będą transmitowane w telewizji i w sieci przez Eurosport, Fox Sport Asia i Twich.TV, docierając potencjalnie do ponad 300 mln domów.

Z etykietą

Chiny liderem automatyzacji? Państwo Środka pobiło kolejny rekord

Chiny w błyskawicznym tempie stały się globalnym liderem automatyzacji. Nad Żółtą Rzeką kupuje się dziś najwięcej na świecie robotów industrialnych. Na tym jednak nie kończy się apetyt Państwa Środka. Jak podaje World Robotics Report, w 2019 r. już 40 proc. wszystkich robotów przemysłowych na rynku zostanie sprzedanych tamtejszym firmom. Zdaniem ekspertów, automatyzacja i technologie przemysłu 4.0 pomogą fabrykom zmniejszyć wydatki o średnio 40 proc.

Budowa Beskidzkiego Tunelu kolejowego na Ukrainie z udziałem Grupy Mainfreight

Grupa Mainfreight, nowozelandzki operator logistyczny, mający swoje oddziały w Europie, zrealizował dostawy sprzętu na budowę Beskidzkiego Tunelu kolejowego biegnącego przez Karpaty na Ukrainie. Prace nad projektem uzależnione były ściśle od harmonogramu, a ten z kolei od terminowych dostaw odpowiedniego sprzętu z Włoch. Transport powierzono firmie Mainfreight Ukraine ze względu na jej duże doświadczenie w realizacji podobnych projektów.

Subskrybuj to źródło RSS