Nowe stowarzyszenie z misją ekologicznego transportu
Uber i Tesla wśród 28 firm w szeregach nowego stowarzyszenia, którego celem jest przyspieszenie przejścia na transport zeroemisyjny.
- 0
- Kategoria: Transport i spedycja
- oprac. IW
Uber i Tesla wśród 28 firm w szeregach nowego stowarzyszenia, którego celem jest przyspieszenie przejścia na transport zeroemisyjny.
PKN ORLEN chce rozwijać usługi kurierskie oraz gastronomiczno-sklepowe i inwestuje w akcje RUCHu. Koncern przejmuje 65 proc. akcji Spółki.
Sieć sklepów SPAR uruchomiła usługę zakupów z dostawą do domu poprzez Everli - platformę specjalizującą się w doręczaniu towaru pod drzwi klienta. Usługa już jest dostępna w 3 miastach - na terenie Poznania, Rzeszowa i Warszawy.
W rozgrywanych w nowej formule online finałach GC SCM TFC 2020 drugie miejsce zajął zespół z Avon Operations Polska. Lepsza okazała się tylko drużyna złożona z przedstawicieli różnych chińskich firm. Trzecie miejsce przypadło drużynie Whirlpool z Indii.
Sieć Żabka szczyci się sklepem, który w 100 procentach wykorzystuje zieloną energię. W placówce zastosowano m.in.: fotowoltaikę, technologie kropek kwantowych, podłogę kinetyczną zamieniającą kroki w energię oraz kostkę antysmogową uzupełnioną zieloną ścianą roślin pochłaniającą kurz i smog. Przed sklepem znajduje się także EKOmat oraz stacja ładowania aut elektrycznych.
PKN ORLEN chce umocnić swoją pozycję na rynku przewozów drogowych i inwestuje w rozwój i optymalizację procesów logistycznych. Koncern przygotowuje się właśnie do zakupu spółki OTP, która jest największym przewoźnikiem drogowym paliw płynnych w Polsce. Szacowana na około 89 mln zł transakcja wpłynie na wzrost efektywności procesów logistycznych w całej Grupie ORLEN.
Już po raz trzeci PwC i PSPA przyznały tytuły "Global e-Mobility Leader" oraz polskiego "Lidera Elektromobilności". Ogłoszenie laureatów miało miejsce podczas konferencji Global e-Mobility Forum 2020.
United Nations Global Compact to największa światowa inicjatywa skupiająca firmy i instytucje aktywnie działające w obszarze zrównoważonego rozwoju. Żabka Polska zdecydowała się dołączyć do UNGC, aby jeszcze lepiej rozwijać się na polu ekologistyki i podkreślić swoją odpowiedzialność w tym zakresie wobec środowiska naturalnego, pracowników i franczyzobiorców oraz społeczności, w ramach których funkcjonują jej sklepy.