Matras korzysta już z magazynów w MLP Pruszków II
MLP Group przekazało spółce z Grupy Matras łącznie 14,2 tys. m kw. gotowej powierzchni magazynowej i socjalno-biurowej w parku logistycznym MLP Pruszków II.
MLP Group przekazało spółce z Grupy Matras łącznie 14,2 tys. m kw. gotowej powierzchni magazynowej i socjalno-biurowej w parku logistycznym MLP Pruszków II.
Grupa ID Logistics, międzynarodowy lider logistyki kontraktowej, rozszerzyła w Niemczech zakres współpracy z IKEA, jedną z największych na świecie sieci meblowych i DIY. ID Logistics, po uruchomieniu platformy e-commerce w Dortmundzie Westfalenhütte, zarządza teraz kolejnym centrum logistycznym IKEA, zlokalizowanym w Dolnej Saksonii.
Firma Rittal przedłużyła umowę najmu w parku SEGRO w Strykowie, a jednocześnie zwiększyła wynajmowaną powierzchnię magazynowo-dystrybucyjną do 4 500 m kw.
Fundacja Uniwersytet Dzieci jest kolejnym laureatem programu "Sto na start", wspólnego przedsięwzięcia firmy kurierskiej DPD Polska i portalu crowdfundingowego wspieram.to. Fundacja organizuje wykłady i warsztaty dla dzieci mające na celu zainteresowanie ich nauką i techniką. W ramach współpracy Fundacja otrzyma od firmy DPD Polska pakiet stu bezpłatnych przesyłek.
Pamiętam, że jeszcze niedawno to, co polskie przeciętnemu Amerykaninowi kojarzyło się z przaśnością, a konserwatyzm utożsamiał on z zacofaniem. Hitem eksportowym były "polish kiełbasa" i "polish vodka" jako synonim Polaka, nie wylewającego za kołnierz. Od tamtego czasu upłynęło raptem kilkanaście lat, ale wizerunek produktów "made in Poland" zmienił się radykalnie na korzyść.
Jeszcze do 15 września sklepy internetowe i producenci (szczególnie z branż: spożywcza, odzież i obuwie oraz ochrona zdrowia) mogą zgłosić się do pilotażowego wdrożenia nowego standardu GS1 SmartSearch. W ramach pilotażu odbędzie się audyt możliwości wdrożenia GS1 SmartSearch (sprawdzenie, czy platforma technologiczna umożliwia jego zastosowanie), a po jego pozytywnym wyniku uczestnicy otrzymają pomoc w przystosowaniu istniejących opisów produktów do formatu GS1 SmartSearch, wsparcie w oznaczeniu wszystkich produktów numerami GTIN lub bezpłatną weryfikację istniejących danych i konsultacje merytoryczne na etapie uzupełniania szablonów stron produktowych uczestnika pilotażu o znaczniki GS1 SmartSearch oraz indeksowania przeprojektowanych stron w wyszukiwarce. W pakiecie znajduje się także oferta śledzenia wyników przez ok. 2-3 miesiące od momentu wdrożenia. Pilotaż połączony będzie z badaniem wpływu zastosowania nowego standardu na poprawę pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce.
Odkrycie nowego złoża ropy naftowej w norweskiej części Morza Północnego otwiera przed spółką LOTOS Norge nowe możliwości rozwoju i zwiększa jej potencjał wydobywczy.
Urządzenie DHL SmartSensor zapewnia kompleksowe monitorowanie bardzo wrażliwych przesyłek farmaceutycznych i medycznych, a od 2010 r. było wykorzystywane do monitorowania ponad miliona przesyłek.