Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

SPX Flow Technology Poland Mistrzem Świata The Fresh Connection

19 września br. w Dubaju odbył się międzynarodowy finał zawodów poświęconych zarządzaniu łańcuchem dostaw - The Fresh Connection - Open Competition 2014. Prestiżowy tytuł "The Fresh Connection World Champion" został przyznany drużynie z Polski, firmie SPX Flow Technology Poland w składzie: Dariusz Maciejewski, Dariusz Młodzikowski, Piotr Gugała, Sławomir Stańczak.

Powiadomienia push zwiększają zaangażowanie i sprzedaż

Aplikacje mobilne coraz bardziej zyskują w kontekście zwiększania sprzedaży. Okazuje się, że przeciętny właściciel smartfona korzysta nawet z 27 takich programów. Niestety, aż 1 na 5 z nich po zainstalowaniu zostaje użyty tylko raz. Skutecznym sposobem na zachęcenie do ich częstszego uruchamiania okazuje się być wykorzystanie powiadomień push. Według najnowszych badań, aplikacje mobilne, które je wykorzystują są uruchamiane nawet o 88 proc. częściej niż te, które ich nie posiadają.

Aplikacje mobilne nie muszą sprzedawać, by zwiększać sprzedaż

Choć najbardziej znany i rozpowszechniony sposób wykorzystania aplikacji mobilnych opiera się bezpośrednio na sprzedaży, to istnieją również inne rodzaje programów na smartfony i tablety, które potrafią skutecznie angażować użytkowników i w efekcie zwiększać sprzedaż. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik mobilny korzysta z 27 aplikacji poświęcając im nawet 37 godzin w miesiącu, wynika z najnowszych badań, jest o co walczyć. Oto 5 najpopularniejszych kategorii programów dedykowanych przyszłym klientom.

Subskrybuj to źródło RSS