logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
  • środa, 26 wrzesień 2018 10:03
  • Opublikowano w Logistyka
  • Napisane przez
Odpowiednia obsługa klienta powinna być wpisana na stałe działalność każdego przedsiębiorstwa, którego zasadniczym celem jest osiągnięcie odpowiedniej wartości dodanej oraz wartości dla odbiorcy czyli zwiększenie zadowolenia klientów. Systemowe podejście i odpowiednie zaangażowanie wszystkich zasobów przedsiębiorstwa na pewno przyniesie pozytywne rezultaty, zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, przez poprawę organizacji pracy i efektywności organizacyjnej jak i na zewnątrz przez budowanie lepszej pozycji strategicznej. Celem opracowania jest opisanie relacji między potrzebami i oczekiwaniami klientów a strategią przedsiębiorstw, działających zgodnie z filozofią podnoszenia poziomu obsługi klienta. Zastosowanymi metodami badań są analiza fenomenologiczna treści dostępnych w badaniach i literaturze oraz badania ankietowe.
Czytaj więcej... 0
  • piątek, 21 wrzesień 2018 10:02
  • Opublikowano w Logistyka
  • Napisane przez
W szeroko rozumianym procesie zarządzania łańcuchem dostaw logistyki jednym z kluczowych elementów jest magazynowanie. W związku narastającą konkurencją firmy starają się maksymalnie ograniczać wydatki związane z łańcuchem dostaw, aby pozostać atrakcyjnym dla potencjalnych nabywców towarów czy usług.
Czytaj więcej... 0
  • wtorek, 18 wrzesień 2018 14:30
  • Opublikowano w Logistyka
  • Napisane przez
Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy coraz częściej uznawane jest za element promocji przedsiębiorstwa oraz sposób na uzyskanie szeregu korzyści organizacyjnych i finansowych. Podejmowanie działań systemowych w obszarze BHP przyczynia się do poprawy wizerunku przedsiębiorstwa, szczególnie w lokalnej społeczności. Stanowi element prohumanistycznego nastawienia organizacji, powiązanego z możliwością zmniejszenia kosztów jej funkcjonowania.
Czytaj więcej... 0
  • piątek, 07 wrzesień 2018 09:06
  • Opublikowano w Logistyka
  • Napisane przez
W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa szukając recept prowadzących do wyższej efektywności działania wracają do idei procesów. Założeniem podejścia procesowego jest optymalizacja działań, mając na uwadze przede wszystkim procesy, a nie funkcje, dlatego też proces jest naturalnym determinantem osiągania wzrostu efektywności przez przedsiębiorstwo. Celem podejścia procesowego do zarządzania przedsiębiorstwem jest uzyskanie wysokiego poziomu niezawodności w konkretnym działaniu.
Czytaj więcej... 0

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

International Automotive Business Meeting

International Automotive Business Meeting

Rozpoczęła się rejestracja na International Automotive Business Meeting, najważniejsze biznesowe spotkanie branży motoryzacyjnej.

Udana transakcja Danfoss Power Solutions na Bielanach Wrocławskich

Udana transakcja Danfoss Power Solutions na Bielanach Wrocławskich

Firma Danfoss Power Solutions podpisała umowę najmu 11 088 m kw. powierzchni biurowo-magazynowej w parku...

Australia w ofercie KLM

Australia w ofercie KLM

KLM i australijskie linie Qantas podpisały umowę o wspólnym oferowaniu lotów (tzw. code-share), aby wzbogacić...

Ogłoszenia

Brak aktywnych ogłoszeń.

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj