Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Firma LPP wynajęła 64.000 m kw. powierzchni pod ecommerce

Właściciel marek Sinsay, Cropp, Reserved, House i Mohito zajmie ok. 64 000 m kw. w ramach dwóch budynków Panattoni Park Tricity South II i rozpocznie operacje w obiektach już w kwietniu 2022 r. Inwestycja zostanie przygotowana pod realizację zamówień internetowych, a także obsługę zwrotów. Lokalizacja magazynu blisko portów oraz kluczowych węzłów drogowych pozwoli na dotarcie do licznych rynków europejskich.

Kolejne zmiany w deklaracjach INTRASTAT 2022

Z początkiem 2022 roku firmy czekają kolejne zmiany w zasadach wypełniania zgłoszeń INTRASTAT. Zmiany będą dotyczyć deklaracji dla wywozu, w której trzeba będzie podawać dodatkową informację o kraju pochodzenia towarów wywożonych do innego kraju UE. Aby zmiana ta przebiegła sprawnie, już teraz firmy mogą wprowadzać informację o kraju pochodzenia w zgłoszeniach INTRASTAT.

Automatyczny magazyn Jungheinrich dla firmy Coca-Cola

Firma Jungheinrich buduje w Radzyminie automatyczny magazyn dla Coca-Cola HBC. Rozwiązanie obejmuje rozbudowę istniejącego obiektu i wyposażenie go w najnowocześniejszą technologię. Niektóre prace budowlane są przeprowadzane podczas bieżącej działalności firmy. Oddanie do użytku planowane jest w 2022 roku.

Urządzenia transportu bliskiego - logistyczne możliwości samojezdnych podnośników koszowych i podestów ruchomych

Urządzenia do transportu bliskiego stanowią nieodłączny element wyposażenia niemal każdego zakładu przemysłowego, a coraz częściej także placów budowy. Zapewniają bezpieczne przemieszczanie ładunków oraz osób na niewielkim obszarze. Urządzenia wymagają specjalistycznego nadzoru, a ich obsługa możliwa jest wyłącznie przez uprawnionych operatorów. Pracownicy działu wynajmu lidera branży podnośnikowej, firmy AA HERKULES wskażą możliwości i zastosowania należących do dźwignic, podnośników koszowych.

Znamy laureatów e-Mobility Media Awards 2021

Pierwsza edycja Konkursu e-Mobility Media Awards, będącego wspólnym projektem PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych (PSPA), wyłoniła dziennikarzy i marki, które prowadzą najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz zeroemisyjnego transportu w Polsce. To największa na polskim rynku inicjatywa, mająca na celu docenienie osób i podmiotów działających na rzecz budowania świadomości społecznej w obszarze elektromobilności.

Subskrybuj to źródło RSS