Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

GEFCO Polska „Firmą Przyjazną Klientowi”

Firma GEFCO Polska otrzymała certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi”. W sierpniu i we wrześniu 2014 r. Operator zlecił niezależne badanie satysfakcji swoich klientów Fundacji Obserwatorium Zarządzania. Badanie zostało zrealizowane techniką CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo) na reprezentatywnej próbie, we wszystkich segmentach tj. Major, Global i National. Ogólny indeks zadowolenia Klientów osiągnął wysoki poziom 89%. Certyfikat został wręczony 26 stycznia 2015 roku, podczas uroczystej Gali zorganizowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

DHL i Najefektywniejsza Polityka Szkoleń

Marka DHL, od 24 lat obecna na polskim rynku i z powodzeniem realizująca globalną działalność w obszarze usług logistycznych, została doceniona za wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Po raz kolejny, uczestnicząc w Ogólnopolskim Badaniu Benchmarków Efektywności Polityki Szkoleniowej, zdobyła wyróżnienie. Tym razem w postaci głównej nagrody - I miejsca w rankingu Najefektywniejszej Polityki Szkoleń 2014.

Budowa drugiego nabrzeża w DCT Gdańsk rozpoczęta

DCT Gdańsk, największy polski terminal kontenerowy, rozpoczął budowę drugiego głębokowodnego nabrzeża w Porcie Północnym. Na tę inwestycję DCT zabezpieczyło środki w wysokości 290 milionów euro. W czwartek 22 stycznia br. inwestor przekazał plac budowy belgijskiej spółce N.V. BESIX - generalnemu wykonawcy i projektantowi nowego terminalu.

Subskrybuj to źródło RSS