Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Innowacyjne oszczędzanie energii w Gdynia City Logistics

Firmy Torus Logistics i BTV ogłaszają podjęcie strategicznej współpracy z firmą Solwena przy projekcie Gdynia City Logistics. Ten nowoczesny obiekt magazynowo-biurowy to spełniająca najwyższe standardy przestrzeń magazynowa o wysokiej efektywności energetycznej zapewnianej przez Percee®. Partnerstwo Torusa i Solweny stanowi znaczący krok w kierunku zwiększenia efektywności energetycznej i zrównoważonego rozwoju w branży logistycznej.

Wielkopolska Gildia Rolno-Ogrodnicza ze zdalną kontrolą nad temperaturą w swoich halach i chłodniach

Wielkopolska Gildia Rolno-Ogrodnicza (WGRO S.A.) wprowadziła rozwiązanie IoT Blulog do monitorowania w czasie rzeczywistym temperatury i wilgotności w pomieszczeniach, w których przechowywane są warzywa, owoce oraz kwiaty. Zastosowanie systemu Blulog pozwoli poznańskiej Giełdzie na Franowie zabezpieczyć się przed stratami rzędu nawet kilkuset tysięcy złotych i usprawni pracę specjalistów. Jest to pierwsze tego typu wdrożenie w WGRO S.A.

Jak usługa wsparcia e-commerce może zwiększyć sprzedaż Twojego sklepu online

Wsparcie e-commerce odnosi się do usług świadczonych przez sklepy online w celu zapewnienia klientom wsparcia i pomocy w procesie zakupowym. Obejmuje to obsługę klienta, rozwiązywanie problemów, udzielanie informacji o produktach oraz inne działania mające na celu zwiększenie satysfakcji klienta. Wsparcie e-commerce jest niezwykle istotne dla sklepów online, ponieważ ma bezpośredni wpływ na doświadczenie klienta i może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży oraz budowy lojalności.

Polskie firmy zamierzają powiększyć floty pojazdów

W ciągu trzech lat prawie 30 proc. firm w Polsce ma plany powiększenia floty. 39 proc. przedsiębiorstw korzystających z samochodów dostawczych ma zamiar zwiększyć ich liczbę, natomiast 34 proc. polskich firm chce wprowadzić do flot elektryczne samochody osobowe - wynika z 20. edycji „Barometru Flotowego” tworzonego przez Arval Mobility Observatory na podstawie badań przeprowadzonych w 30 krajach, w tym w Polsce.

Cross-border e-commerce w Europie

Cross-border e-commerce, czyli sprzedaż transgraniczna, stała się jednym z najdynamiczniej rozwijających się segmentów sprzedaży internetowej. Rosnąca globalizacja oraz dostępność internetowych platform handlowych sprawiają, że bariery geograficzne stają się coraz mniej istotne. Dla wielu firm, wyjście poza granice kraju to nie tylko szansa na zwiększenie przychodów, ale również sposób na stabilizację i dywersyfikację źródeł dochodów.

Subskrybuj to źródło RSS