Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Jak uniknąć kary za SENT?

Od wdrożenia przepisów dotyczących monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów upłynęły ponad dwa lata. W tym czasie ustawa doczekała się kilku nowelizacji. Najważniejsze zmiany, między innymi dotyczące geolokalizacji, zostały wprowadzone 15 czerwca 2018 roku. Okazuje się, że do najczęstszych przewinień przewoźników należy naruszenie obowiązku zgłoszenia lub podanie danych niezgodnych ze stanem faktycznym.

BIK prezentuje Park Wrocław I

22 października br. w TERMINAL HOTEL we Wrocławiu odbyła się oficjalna prezentacja siódmego parku magazynowego Biura Inwestycji Kapitałowych (BIK) - Park Wrocław I. Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield pośredniczyła w transakcji kupna-sprzedaży działki o powierzchni 11,7 ha, na której zlokalizowana jest nieruchomość.

Innowacyjne rozwiązania z zakresu logistyki miejskiej dla Poznania

Miasto Poznań, Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Volkswagen Poznań 18 października br. podpisały list intencyjny, zgodnie z którym strony wyrażają chęć współpracy i wypracowania propozycji innowacyjnych rozwiązań z zakresu logistyki miejskiej dla miasta Poznania.

Klaster logistyczny LODZistics ma już trzy lata

Największy związek pracodawców branży logistycznej w centralnej Polsce - LODZistics - obchodzi trzecie urodziny. To jedyny w Polsce klaster, koordynujący projekt unijny dedykowany współpracy międzynarodowej firm z całej Europy. Korzystając z dogodnych warunków geograficznych oraz infrastrukturalnych, LODZistics przyciąga uwagę wciąż kolejnych przedsiębiorców.

Zwinne zarządzanie sposobem na wdrożenie WMS

Firma Aluprof S.A., należąca do Grupy Kapitałowej Kęty S.A., rozwija współpracę z wiodącym w Europie dostawcą systemu WMS Consafe Logistics. Do zakładu w Bielsku-Białej, który od 2014 roku korzysta z systemu Astro WMS®, dołączy zakład w Opolu. Wdrożenie zostanie przeprowadzone trzyetapowo, a jego finał zaplanowano na początek 2020 roku.

7 porad dla polskich eksporterów od Dachsera

Sprzedaż produktów z segmentu "dom i ogród" w Europie szacowana jest na 168 mld euro. To ogromny i rozwijający się rynek, o który walczą również polscy producenci. Część z nich od lat dostarcza swoje towary na półki zachodnich sklepów DIY, ale niektórym się ta sztuka nie udaje. Dlaczego? Operator logistyczny Dachser, którego odbiorcą jest 18 tys. marketów DIY w całej Europie, radzi jak współpracować z sieciami z tego segmentu.

Subskrybuj to źródło RSS