Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

CEVA Logistics zoptymalizuje dystrybucję części zamiennych Magneti Marelli Parts & Services

CEVA Logistics, globalny lider logistyki 3PL, umacnia długoletnią współpracę z Magneti Marelli Parts & Services, odnawiając dwa kluczowe kontrakty we Włoszech i Polsce. Umowy te, przedłużone odpowiednio o sześć i pięć lat, potwierdzają zaangażowanie CEVA w dostarczanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań logistycznych dla branży motoryzacyjnej.

SEGRO kupuje w pełni wynajęty park magazynowy

SEGRO, działając w imieniu joint venture SEGRO European Logistics Partnership (SELP), ogłasza, że SELP rozszerza swoje czeskie portfolio poprzez akwizycję parku magazynowego w Sázavie koło Pragi. Park otrzyma nazwę SEGRO Logistics Park Prague, Sázava. Tym samym obecność SELP na czeskim rynku wzrasta o prawie 30% – do ponad 215 000 mkw. W pełni wynajęty park magazynowy został zakupiony od czeskiego dewelopera UDI Group.

Czy e-commerce może odbudować polski eksport?

Najnowsze dane Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), opublikowane 14 kwietnia br.,  wskazują na ujemne saldo obrotów towarowych Polski w handlu zagranicznym za okres styczeń-luty 2025. Deficyt wyniósł 5 mld PLN, co skłania do poszukiwania nowych motorów wzrostu dla polskiej gospodarki. Jednym z nich może być dynamicznie rozwijający się sektor e-commerce.

Nowe, strategiczne partnerstwo GXO i Blue Yonder

GXO Logistics, największy na świecie operator logistyki kontraktowej oraz Blue Yonder, światowy lider w kompleksowej transformacji cyfrowych łańcuchów dostaw, ogłosili dzisiaj wieloletnią globalną umowę strategiczną dotyczącą wdrożenia nowych kompleksowych rozwiązań logistycznych, które zwiększą szybkość, elastyczność i przewidywalność usług dla klientów GXO.

Strategiczne partnerstwo DHL i Biedronki

Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce, co oznacza, że można z nich korzystać niemal przy co drugim sklepie sieci. To znaczący krok w rozwijającej się współpracy obu marek, której celem jest ułatwianie codziennego życia milionom klientów w całym kraju.

Grupa Wielton utrzymała pozycje na kluczowych europejskich rynkach

Grupa Wielton utrzymała pozycje na większości kluczowych rynków, ze sprzedażą na poziomie 14 503 szt. wobec 20 954 szt. rok wcześniej. W okresie od stycznia do grudnia 2024 roku zysk netto Grupy wyniósł -147,1 mln zł wobec 104,0 mln zł przed rokiem. Wynik EBITDA Grupy za 2024 rok wyniósł -17,2 mln zł z wobec 206,6 rok wcześniej. Marża EBITDA była na poziomie -0,8 proc. w porównaniu do 6,4 proc. w analogicznym okresie poprzedniego roku.Priorytetem Grupy pozostaje zapewnienie kapitału obrotowego.

Subskrybuj to źródło RSS