Zaloguj się

WIEDZA

Pytamy eksperta: Jakie trendy będą dominowały na rynku powierzchni magazynowych, przeznaczonych do obsługi e-commerce w Europie w 2021 roku?

Tim Assmann, Senior Manager w Metroplan Eastern Europe GmbH:

Dziś trudno sobie wyobrazić życie codzienne konsumentów w Europie bez handlu online. W ostatnich 10 latach w Niemczech obroty w e-commerce wzrosły czterokrotnie. W ostatnim roku lockdown spowodował ich dodatkowe zwiększenie o ponad 15 procent. Z powodu pandemii niektórzy sprzedawcy działający w handlu stacjonarnym w Europie oferowali po raz pierwszy swoje produkty właśnie w Internecie.

Occupier Insight - Rynek magazynowy i sytuacja gospodarcza w Polsce - podsumowanie 2020

Według najnowszego raportu "Occupier Insight - Rynek magazynowy i sytuacja gospodarcza w Polsce", opublikowanego przez firmę doradczą Cresa, wolumen transakcji w 2020 roku osiągnął rekordowy poziom 5,2 mln m kw., co oznacza wzrost o 28% rok do roku i aż 139% średniej rocznej z lat 2015-2019.

Innowacja dla branży transportowej - opakowania zwrotne Komebac

Jedną z branż, która stawia największe wyzwania przed firmami logistycznymi, jest przemysł automotive. Duże zróżnicowanie ładunków i napięte terminy dostaw sprawiają, że procesy transportu i magazynowania muszą być planowane w każdym szczególe. Ich kluczowym elementem są właściwie dobrane opakowania transportowe. Nowe pojemniki Komebac® z bardzo lekkiego i wytrzymałego tworzywa EPP pozwalają przyspieszyć i zoptymalizować procesy logistyczne na każdym etapie.

Raport Cushman & Wakefield - Marketbeat Polska - IV kwartał 2020 roku

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowała rok 2020 na polskim rynku nieruchomości magazynowych. W 2020 roku całkowity popyt na nowoczesną powierzchnię magazynową pierwszy raz w historii sięgnął prawie 5 mln m kw. i wzrósł znacząco o 24% w ujęciu rocznym. Około 3,45 mln m kw. tj. prawie 70% całkowitego wolumenu transakcji stanowiły nowe umowy i ekspansje.

Zielone opakowania dla e-commerce - przegląd dostępnych rozwiązań

Zastosowanie "zielonych" opakowań jest wykorzystywane dla 5 na 6 nowych klientów Direct Link podczas projektowania odpowiednich rozwiązań na poczet Fulfilmentu. Klienci decydują się na ekologiczne rozwiązania ze względu na ochronę środowiska, ograniczenie kosztów opakowania, dobre wypełnienie pustych przestrzeni w opakowaniu oraz spójność z tworzoną przez nich marką. Celem Direct Link jest pomoc klientom e-commerce w budowaniu pozytywnego doświadczenia konsumenta oraz dbanie o środowisko naturalne. Direct Link to jednak nie tylko fulfilment. Oferujemy kompletną obsługę logistyczną procesu oraz jako część Post Nordu – usługi dostaw B2C dla branży e-commerce. Naszą mocną stroną są wysyłki na Skandynawię, chociaż znacznie więcej dystrybuujemy w innych kierunkach.

Subskrybuj to źródło RSS