Zaloguj się

WIEDZA

Tereny biologicznie czynne - studium przypadku kompleksu magazynowego

Zielona technologia w magazynach
W przypadku inwestycji w zieloną technologię każdy z przedsiębiorców powinien zadać sobie dwa podstawowe pytania. Po pierwsze jaka jest efektywność finansowa inwestycji, z którą niewątpliwie związany jest nakład poniesiony na zaprowadzenie zieleni. Po drugie, jeśli już odpowiedź na pierwsze pytanie jest pozytywna, czy i jaki będzie to miało wpływ na środowisko naturalne oraz wizerunek firmy.

Model symulacyjny Systemu Kontroli Dostępu stosowanego w bazach logistycznych

Elektroniczne systemy bezpieczeństwa coraz częściej stosuje się w obiektach mających znaczenie strategiczne. W bazach logistycznych bardzo istotną problematyką jest zagadnienie zapewnienia bezpieczeństwa ładunków i obsługi logistycznej. Istotne staje się zatem wprowadzenie rozwiązań, które ograniczą dostęp osób do pomieszczeń i obszarów magazynowych w których znajdują się cenne ładunki.

Determinanty popytu na obsługę ładunków masowych w portach ujścia Odry

Prawidłowa analiza przyszłego popytu na usługi portowe jest istotnym elementem działalności portowej. Badania popytu w przekroju czasowym na rynkach usług portowych pozwalają na odpowiednią organizację pracy portu, jak i na przygotowanie odpowiednich strategii rozwoju.

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe jako przykład firmy non-profit w sektorze usług logistycznych

W odróżnieniu od podmiotów prowadzących działalność komercyjną, instytucje non-profit w zasadzie nie uczestniczą w procesach konkurencji rynkowej. To pozwala skoncentrować ich działalność na bezinteresownym zabezpieczaniu jakościowego poziomu świadczonych usług.

Wybrane aspekty wielokryterialnej oceny doboru środków transportowych w systemach dystrybucji pojazdów

Pojęcie dystrybucji ma swoje zastosowanie w wielu branżach. Jednym z obszarów badań dystrybucji jest dystrybucja pojazdów. Branża samochodowa dzieli się na dwa segmenty: niezależny (Independent Aftermarket - IAM) i koncernów samochodowych (Vehicle Manufacturers - VM). Pierwszy segment tworzą producenci części samochodowych i urządzeń warsztatowych, ich dystrybutorzy oraz niezależne warsztaty, natomiast drugi segment tworzą koncerny samochodowe wraz z firmami powiązanymi, jak np. dealerzy samochodowi. Problematyka zagadnienia systemu dystrybucji pojazdów opiera się na funkcjonowaniu segmentu drugiego.

Subskrybuj to źródło RSS